Friday, July 3, 2015

Floral Wings - Hostess Stamp set (Stampin’ Up!)


Hallo allemaal! Genieten jullie ook zo van het tropische weertje? Onvoorstelbaar zoveel mooie dagen achter elkaar! Iedereen komt al helemaal in vakantiestemming. 

Hoe fijn ik het buiten ook vind in het zonnetje, toch zoek ik geregeld de koelte op binnen in huis. Dus vandaar dat ik toch een zelfgemaakte kaart en bijpassend kadotasje (gemaakt met de SU Gift Box Punch Board) kan laten zien. Ik heb hiervoor de “Floral Wings” (hostess) stempelset van Stampin’ Up! gebruikt en de kleuren inkt: Watermelon Wonder (ja, dit past toch fantastisch bij dit weertje!) en Tip Top Taupe voor het stempelen. 

Een heel fijn weekend! 

Hugs, Laura






Een mini picknick mand, extra zomers: today’s lunch! 


Een overzichtsfoto van de gebruikte Stampin’ Up! producten:





3 comments:

  1. Prachtig Laura.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  2. Mooi hoor, ik geniet niet echt van dit weer ! Mij iets te warm, geef mij maar 25 graden ideaal

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete