Friday, March 20, 2015

YOU MADE MY DAY! Het was echt fantastisch!



Eindelijk was het dan zover! The Big Day: de workshop MEMOBORD bij Wooncafe LEF en dit zijn de deelnemers:


Stilte voor de storm: 




Mijn zusje Melissa was er ook: 


... en dit is haar mooie creatie. De kleuren helemaal aangepast aan haar kleding! 


Een paar actiefoto’s: 


Hieronder nog een aantal prachtige creaties. Een paar van de andere creaties zijn als cadeau bedoeld, dus die kan ik hier nog niet laten zien. 









En dit is de allerliefste Marianne! Ze is toch even komen kijken bij de workshop. Dit is niet haar ding, haar voorkeur gaat uit naar de tennissport! Ieder zijn hobby toch? 


Hierbij wil ik alle deelnemers nog even heel hartelijk bedanken voor hun komst en de gezelligheid. Vooral Alana (uit Amerika) voor het assisteren tijdens de workshop, zusje Melissa voor het fotograferen, dochter Celine voor het stempelen van de teksten voorafgaand aan de workshop en zoon Matthijs ook voor al zijn hulp (o.a. de inkoop van de afkoelrekken lol)! Wooncafe LEF, bedankt dat ik de workshop bij jullie mocht houden! Het is een super geslaagde avond geworden!

Hugs, Laura 



2 comments:

  1. Jeetje wat veel deelnemers en wat een schitterende borden...je timmert goed aan de weg Laura, chapeau!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  2. Geweldig Laura en wat een mooie resultaten zie ik hier voorbij komen.

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete