Sunday, March 29, 2015

Gift Box Punch Board (Stampin’ Up!)





Hallo allemaal! Happy Sunday! Ik ben weer eens aan de slag gegaan met de Gift Box Punch Board van Stampin’ Up! en heb dit doosje gevuld met paaseitjes gemaakt. 

Deze Gift Box Punch Board is echt zo handig om te hebben, een cadeaudoosje is zo gemaakt! Het duurt niet meer lang en dan is het Pasen! Ik ben al van alles aan het bedenken voor het Paasontbijt. Ik hou wel van zo’n mooi gedekte tafel vol met leuke decoraties. Dat maakt het extra gezellig toch? 



De benodigde Stampin’ Up! artikelen: 


... en dit zijn de weekly deals: 


De SALE-A-BRATION 2015 ACTIE loopt nog tot het eind van deze maand. Bij een bestelling van 60 euro aan Stampin’ Up! producten mag je een gratis product uitkiezen uit de speciale SAB-folder! Je kunt je bestelling doorgeven via mijn mailadres: 

laura9565@hotmail.nl 


Geniet van deze zondag, al werkt het weer niet zo mee! 

Hugs, Laura 

3 comments:

  1. helemaal leuk is deze ! mooi
    grjts, martina
    x

    ReplyDelete
  2. Heel mooi doosje, ik zie hier zo veel mooie dingen. Ik hou wel van jou stijl! Ik kom zeker vaker een kijkje nemen.
    Groetjes
    Ilse

    ReplyDelete
  3. Very nice gift idea! I'll revisit and look for moreunique shaped gift boxes inspirations...

    ReplyDelete