Monday, June 30, 2014

Happy 4th of July!


Happy 4th of July! Ik blijf nog even in de rood-wit-en-blauw sfeer! 
Bij the way, hebben jullie gisteren ook zo genoten van de super spannende wedstrijd Nederland-Mexico? En zaterdagavond de WK voetbalwedstrijd Brazilie tegen Chili was ook al zo spannend! Wat een opluchting dat Nederland heeft gewonnen he? Zo leuk ook al dat oranje overal! Van mij mag dat nog wel even zo blijven! 

Ik heb voor het maken van deze kaarten de “Work of Art” Stampin’ Up! stempelset gebruikt en ook de owl punch weer tevoorschijn gehaald. Wat is dat toch een leuke pons! Ik heb ook een uiltje aan een potlood vastgemaakt. Best een leuk uitdeelkadootje toch?

Morgen is het dan eindelijk zover, de nieuwe Stampin’ Up! 2014-2015 catalogus gaat dan in en vanaf morgen - 1 juli 2014 - kan er besteld worden. Voor het doorgeven van een bestelling, eventuele vragen of wil je meer informatie over de Stampin’ Up! producten, dan kun je mailen naar: laura9565@hotmail.nl 

De eerstvolgende workshop is a.s. donderdag 3 juli 2014 om 19:30 uur. We gaan dan een paper bag fotoalbum maken. Lijkt je dit ook leuk, dan kun je je nog aanmelden, er zijn nog twee plaatsen vrij! 


Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer!

Hugs, Laura 














2 comments:

  1. Het ziet er weer prachtig uit Laura, ook je oranje slinger vind ik erg mooi. Het uiltje is ook leuk om aan het eind van het schooljaar op een creatie voor de juf of meester te doen. Al weer een jaar wijzer!

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete
  2. Wat een gave en stoere no nonsens kaarten!

    ReplyDelete