Thursday, June 12, 2014

It’s a beautiful day ...



Hallo allemaal! Ik heb even een vraagje: Hebben jullie dat ook? Je ziet dan bijvoorbeeld een schaaltje kersen en dan denk je: “Zou er ook een Stampin’ Up! stempel van bestaan?”. En na het bestuderen van de catalogus kom je deze nog tegen ook. Het een stempel uit de set: “Giggle Greetings”. Prachtig toch! I only wish I had this set, I feel like I wanna start stamping and coloring right away! 

Ik heb dat ook als ik mooie kleuren zie, dan denk ik niet aan blauw, maar “night of navy” .... of roze ... “melon mambo” ... hahahaha.  Over kleuren gesproken, hieronder zien jullie een aantal foto’s van wat ik tijdens een wandeling met de hond allemaal tegenkom. Alles staat zo mooi in bloei! 




 Gisteren kreeg we ’s middags ook nog bezoek van mijn moeder en ze bracht Messi mee. Dit is de hond van mijn broer en schoonzus. Kijk eens wat een schatje! 


Cooper en Messi: 


Gisteren was het weer een hele geslaagde en gezellige workshop. Er zijn weer hele mooie creaties gemaakt. Zo leuk als het allemaal lukt en de mensen met een tevreden gevoel en iets heel moois naar huis gaan. 

Geniet van deze mooie dag!

Hugs, Laura 



2 comments:

  1. Leuke post weer Laura,! Schattige hondjes en heerlijke kersen maar jouw kleurenverhaal............wel eens van "beroepsdeformatie" gehoord hihihi!!!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  2. Het ziet er gezellig uit
    en natuurlijk kom je dat tegen in de catalogus
    ik kijk uit naar je creatie
    gr lenny

    ReplyDelete