Friday, May 30, 2014

Een oud dienblad een beetje opgeleukt met een slinger ...


Hallo allemaal! Daar  ben ik weer ... met een vintage style slinger! Gemaakt met de stempels van Stampin’ Up! natuurlijk! Gisteren op de Grensmarkt heb ik dit leuke dienblad en nog een oude spiegellijst gescoord. Ik wist al meteen wat ik er mee ging doen en dit is het dan geworden. I hope you like it!

Dit voorbeeld is meteen ter inspiratie van de deelnemers aan de workshop slinger maken van a.s. dinsdag en volgende week woensdag. Dus hebben jullie nog een leuk dienblad of een oude fotolijst liggen, neem die dan gerust mee naar de workshop! Dan gaan we er een hele leuke creatie van maken! 

Een hele fijne dag!

Hugs, Laura 










Ik heb weer even van alles bij elkaar gezet voor de foto ... een leuk hoekje in mijn hobbyruimte toch? 





4 comments:

  1. Prachtig !!!
    Wat een idee met dat dienblad, je moet er maar opkomen.
    Als je naar een rommelmarkt gaat en je kan iets op de kop tikken, dan is je dag geslaagd, toch?
    Nog een plezante kermis.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  2. Wat een enig idee Laura helemaal top

    groetjes Hermien

    ReplyDelete
  3. wat een super gaaf gemaakt Laura
    gr lenny

    ReplyDelete