Monday, May 5, 2014

A gift bag ... just for you



Hallo allemaal! Het is 5 mei vandaag: Bevrijdingsdag! De vlaggen hangen uit en het zonnetje schijnt. Maak er een mooie dag van! 

Vinden jullie die kraft gift bags ook zo leuk? Ik heb een zo’n zakje een beetje opgeleukt en dit is het resultaat geworden: 



De gebruikte Stampin’ Up! producten:


Het duurt niet meer lang en dan komt de nieuwe Stampin’ Up! catalogus uit. Ik heb er al 5 in mijn bezit van voorgaande jaren (en ik blijf ze gebruiken als idea book) en #6 komt er aan ... hopelijk heel snel! 


Tot de volgende keer! 

Hugs, Laura 









4 comments:

  1. Wat een leuke verpakking.
    Helemaal super met al die mooie materialen.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  2. Wat leuk om zo een verpakking te maken. Ik ben ook zeer benieuwd naar de nieuwe catalogus, wat voor leuks en ideeën er weer in staan.
    Groetjes Ingrid

    ReplyDelete
  3. Leuk met die chevrons Laura, lijkt me wel een precisiewerkje maar het eindresultaat mag er zijn!

    xx Irene

    ReplyDelete
  4. weer leuk gemaakt Laura ik kijk uit naar je nieuwe idee'n van je nieuwe catalogus boek
    groetjes lenny

    ReplyDelete