Wednesday, March 12, 2014

Een vintage style kalender (Stampin’ Up!)



Hallo allemaal! Ik kwam nog een kalender tekort, dus heb er vandaag maar eentje gemaakt met het mooie papier, de stempels en het gereedschap van Stampin’ Up! 

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog! Een fijne dag! 

Hugs, Laura 




PS 
O ja, ik was vanmorgen ook nog even bij IKEA en na een ontbijtje in het restaurant daar (voor 1 euro!) ben ik die o zo handige trolley gaan zoeken. Ik ben helemaal happy met deze nieuwe aanwinst voor “Laura’s Stempelstudio”! 






4 comments:

  1. gaaf die kalender zo en mmmm lekker leuk zo trolley ben benieuwd wat er in gaat
    gr lenny

    ReplyDelete
  2. Enig zo'n kalenders, en wat een handige trolly

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete
  3. Wat heb je die kalender geweldig leuk gemaakt Laura.
    Prachtig !!!
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete