Wednesday, February 26, 2014

SWEET 16


Hallo allemaal! Het is al weer woensdag en ik heb een verjaardagskaart gemaakt voor een 16-jarige. SWEET SIXTEEN, wat een mooie leeftijd! 



Ik kan echt niet meer zonder de Big Shot Die-Cutting Machine. Hebben jullie dat ook? Wat kun je er toch veel mee doen!  Ik heb pas geleden de Stampin’ Up! "Typeset Alphabet Bigz” aangeschaft. Hiermee kun je 26 letters,10 cijfers en 1 symbool stansen. Deze kun je zowel bij het kaarten maken als bij scrapbooking gebruiken. Wil je meer weten over deze “BIG SHOT” en/of het embossen en stansen even uitproberen of andere Stampin’ Up! producten  stuur dan een berichtje naar laura9565@hotmail.nl, dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op? 

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog! Tot de volgende keer! 
Geniet van deze mooie zonnige lentedag! 

Hugs, Laura 

P.S. Our dog Cooper says “Hi"! 





6 comments:

  1. leuke kaart Laura
    en die letter en cijfer stans,daar ben ik al heel lang naar op zoek!

    en cooper wat een scheetje ...

    liefs Gerrie

    ReplyDelete
  2. Mooie leeftijd en super kaartje Laura
    en een knuf voor cooper
    gr lenny

    ReplyDelete
  3. Prachtige cijfers zitten er op je kaart.
    Leuk samengesteld in mooie kleurencombi.
    Zo lief je Coopertje.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  4. Zie die Cooper daar nou liggen, zoooooo leuk net als je sweet 16 kaartje Laura!!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  5. Sweet sixteen dat is alweer een hele tijd geleden! Mooi kaartje heb je voor de gelegenheid gemaakt

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete
  6. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    ReplyDelete