Wednesday, December 4, 2013

Twee vintage kaarsen voor de kerstcollectie ... en weer een Stampin' Up! workshop vintage kerstslinger maken gegeven


Hallo allemaal! Happy Wednesday! Ik heb twee kaarsen voorzien van een vintage plaatje d.m.v. de servettentechniek. De vintage kerstcollectie is weer een beetje uitgebreid. Ik hoop dat ik nu genoeg heb om te laten zien op de kerstmarkt.


Verder heb ik weer een workshop vintage kerstslinger maken gegeven (en ondertussen heb ik zelf ook een slinger gemaakt) en het was weer super gezellig. Heel leuk dat jullie er waren Linda en Priscilla! Wat een prachtige kerstslingers hebben jullie gemaakt! Komende donderdag ga ik weer met een groepje aan de slag met deze kerstslinger. Ik heb er zin in! 

Een hele fijne dag en tot de volgende keer! 

Hugs, Laura 










4 comments:

  1. Dat zag er weer gezellig uit.
    De dames zullen hiervan wel genoten hebben.
    Mooie kaarsen in vintage style.
    Deze zijn weer erg leuk gemaakt Laura.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  2. Wat ziet het er allemaal weer leuk uit Laura...gezellig die workshops.

    groetjes Hermien

    ReplyDelete
  3. dat ziet erg gezellig uit!
    de kaarsen zijn heel mooi geworden een mooi geheel met je andere creaties..

    liefs

    Gerrie

    ReplyDelete
  4. gezellig met elkaar en wat een prachtige kaarsen en slingers
    Laura succes met de wintermarkt
    groetjes lenny

    ReplyDelete