Thursday, December 19, 2013

Merry Christmas ... still working on my christmas cards


Hallo allemaal! Gisteren heb ik eindelijk weer een aantal kerstkaarten kunnen maken ... volgend jaar begin ik echt meteen na de zomervakantie! I promiss!!! 



Afgelopen zondag hebben we de kerstboom versierd en buiten hebben we ook wat kerstverlichting opgehangen. Ik ben blij dat het huis nu helemaal in kerststemming is. Laat de Kerst maar komen! Nu weer aan de slag ... de kerstkaartenproduktie moet hier nog even doorgaan!

Een hele fijne dag!

Hugs, Laura  


Alles staat weer klaar voor de volgende workshop: 






5 comments:

  1. leuke kaarten Laura
    en binnen en buiten is het erg gezellig met de kerstdecoratie!

    liefs Gerrie

    ReplyDelete
  2. Een mooie serie kerstkaarten heb je gemaakt Laura.
    Ja wil je mooi op tijd klaar zijn, dan kan je maar best hele hele jaar rond kerstkaartjes maken.
    Ik heb het dit jaar zo gedaan en ik bleef het maar leuk vinden, terwijl ik anders zit af te tellen van nog zovel te gaan en 'k ben klaar.
    Hoe gezellig zeg ten huize familie Kant.
    Mooie kerstversiering.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  3. Prachtige kaart met die grote poinsettia en je kerstversiering ziet er super uit Laura!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  4. Mooie kerstkaartjes Laura en ziet er gezellig uit bij de fam Kant
    gr lenny

    ReplyDelete
  5. Volop gezelligheid in en om huize kant, mooie kerstkaartjes laat je ons zien

    groetjes Hermien

    ReplyDelete