Friday, December 27, 2013

Life is a matter of moments ... ("Elements of Style" en "Vintage Vogue" Stampin' Up! stamp sets)




Hallo allemaal! Happy Friday! Ik hoop dat jullie allemaal fijne Kerstdagen hebben gehad. Nog een aantal dagen en dan zitten we al weer in het jaar 2014. Wat vliegt de tijd toch! Vandaag heb ik dit vintage kaartje "Life is a matter of moments" gemaakt met de Stampin' Up! stempelset "Elements of Style" en "Vintage Vogue". Geniet van elke dag, geniet van elk mooi moment ... 

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog! Tot de volgende keer!

Hugs, Laura 

PS  
Hieronder twee foto's waarop de totstandkoming van mijn kaartje te zien is. Eerst stempelen, een layout bedenken, knippen of scheuren en plakken, een beetje uitproberen, een beetje schuiven ... en dan het moment dat je zegt: ja, nu is ie af! En dan hopen dat het kaartje in de smaak valt! 





5 comments:

  1. Sinds ik dit vogeltje in Canada in het echt zag, ben ik weg ervan en verzamel alles, dit is een schitterende kaart, prachtig uitgewerkt.
    Groetjes uit Terneuzen, Caroline

    ReplyDelete
  2. Wauw een prachtige vintage card.
    Heel mooi samengesteld met allerlei leuke dingen.
    Super gemaakt Laura.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  3. Het ziet er weer heel mooi uit Laura, maar het zijn dan ook prachtige spullen van stampin up

    groetjes Hermien

    ReplyDelete
  4. Ontzettend lief dat je dit kaartje voor een bijzonder lieve vriendin voor mij wou maken.

    ReplyDelete
  5. deze kaart valt zeker in de smaak!
    wat een super leuk kaart is het weer geworden!

    fijne en veilige jaarwisseling!

    liefs gerrie

    ReplyDelete