Tuesday, November 19, 2013

Laura's craft room


Hallo allemaal! Happy Tuesday! 
Vandaag mogen jullie een kijkje nemen in "Laura's craft room". Wat een leuk bord is dit he? Heel erg bedankt Corinne! Ik ben er super blij mee! 








Voor neefje Niek heb ik deze verjaardagskaart gemaakt en meteen maar eentje extra voor als ik weer een jongenskaart nodig heb. Dit is echt een leuke stempel om mee te werken! 

Voor dit kaartje heb ik de "Banner Greetings" stempelset van Stampin' Up! gebruikt. Deze set kun je gratis krijgen als je een Stampin' Up! party bij je thuis geeft en een bepaald verkoopbedrag haalt. 




Ik ga weer even verder met mijn kerstkaarten, tot een volgende keer! 

Hugs, Laura 

7 comments:

  1. Wauw wat heb jij een mooie hobby kamer
    ziet erg gezellig uit!!

    de jongens kaart is ook super leuk geworden!

    liefs Gerrie

    ReplyDelete
  2. O wat zit jij daar gezellig zeg.
    Leuke creaties om je heen en plaats genoeg voor medewerkers.
    Een heel mooi bord heb je gekregen.
    En je kaartjes zien er natuurlijk ook weer geweldig uit.
    Mooie kleurencombinatie.
    Ik zie niks dan toffe dingen, leuk hoor.
    Groetjes,
    carla

    ReplyDelete
  3. Wowwww wat een mooie ruime craftroom en gezellig
    en ook weeer mooie kaartjes Laura
    gr lenny

    ReplyDelete
  4. Lekker ruimte zeg!
    Leuke jongenskaart!
    groetjes esther

    ReplyDelete
  5. Superrrrr kamer Laura, daar kun je idd wel workshops geven!!! Leuke kaart voor je neefje !!

    xx Irene

    ReplyDelete
  6. Wat een heerlijke ruimte Laura, ik zit altijd beneden in de woonkamer...helaas voor mij geen aparte ruimte in het huis maar als dat wel zo zijn was het ook niet zo gezellig denk ik want dan zou ik daar wel heel vaak zitten!!!
    Je kaartjes zien er weer heel mooi uit.

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete
  7. Wat een gezellige hobbykamer, ziet er allemaal heel verzorgd uit. En super mooie jongenskaart.

    Groetjes Henriette.

    ReplyDelete