Saturday, November 23, 2013

Kerstkadootjes inpakken en tea bag holders


Hallo allemaal! Genieten jullie ook zo van het weekend? Ik ben alvast begonnen met het inpakken van een paar kerstkadootjes. Wat maakt het toch een groot verschil als je een leuke label en wat lint etc. bij het inpakken gebruikt he? Ik kan bijna niet meer wachten om de kerstboom op te zetten. Ik heb afgelopen week ook nog een aantal tea bag holders gemaakt met kerstpapier. Ik heb er nu theezakjes in gedaan, maar ben eigenlijk op zoek naar chocolaatjes of iets dergelijks die er in zouden passen. De gebruikte stempels zijn van Stampin' Up! 

Een heel fijn weekend! 

Hugs, Laura 




5 comments:

  1. Jij bent dus ook bijna niet meer te houden.
    Ik begrijp je helemaal Laura, 'k zit zelf ook zo ineen.
    De cadeautjes zien er heel leuk uit zo.
    De verpakking alleen al is een cadeau op zich.
    De tea bag holders zijn ook erg leuk. Mooi voor op de tafel wanneer je thee drinkers over de vloer krijgt.
    Allemaal super gaaf gemaakt.
    Geniet nog maar wat verder van je weekend.Doe ik ook in mijn knutelateljeeke.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  2. Zo'n mooie cadeautjes wie krijgt dat nu niet graag! Supermooi gemaakt hoor.
    groetjes van marleen

    ReplyDelete
  3. Super leuk gemaakt zeg!je verpakking is al een kadootje!!
    groetjes Esther

    ReplyDelete
  4. Mooi ingepakt Laura de kadootjes en ik vind ze super je tea bag holders misschien maat aan passen en dan mercie er in
    groetjes lenny

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt voor de tip, Lenny! Ik ga het proberen!

      Delete