Sunday, November 24, 2013

I LOVE VINTAGE ...



Hallo allemaal! Welkom op mijn blog op deze mooie zondag! Ik heb ff mijn twee vintage kerstkaarten, twee gift bags en een schilderijtje en niet te vergeten de kerstslinger bij elkaar op de foto gezet.  


Deze lunch bag is ook zo leuk geworden met lichtjes binnenin. Zo eenvoudig om te maken en het staat toch zo gezellig, vooral deze tijd van het jaar nu het zo snel donker wordt. 

Nog een keer dan de hele verzameling bij elkaar op de foto, maar ik ben nog lang niet uitgeknutseld hoor lol! Wordt vervolgd!

Een hele fijne dag! 

Hugs, Laura 





5 comments:

  1. Superrrrrr mooi Laura
    gr lenny

    ReplyDelete
  2. o,o,o wat ziet dit er weer prachtig uit Laura.

    groetjes Hermien

    ReplyDelete
  3. Je hebt al een prachtige verzameling bij mekaar.
    Super mooie presentatie.
    Ik geniet er weer van.
    'k Kijk al uit naar 't vervolg.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  4. zó mooi !!1 ben beetje jaloers...

    ziet echt super gaaf uit!
    moet toch maar eens bij jou een cursus volgen.

    liefs Gerrie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je, Gerrie! Jij maakt zelf ook de mooiste creaties! Lijkt me super dat je eens bij mij komt! Ik vond het bij jou in ieder geval super gezellig.

      Hugs, Laura

      Delete