Monday, September 2, 2013

Many thanks


Hallo allemaal! Happy Monday! Wat vliegt de tijd! Zo is het augustus en ineens is het alweer september! Hopelijk heeft iedereen een leuk weekend gehad. Voor velen is de school alweer begonnen. Dat ze allemaal een heel fijn schooljaar mogen hebben. Onze kids hebben er al twee weken op zitten, zij moesten wat eerder beginnen. Het is me vandaag weer gelukt om een Hortensia-kaartje in elkaar te zetten. De inspiratie kwam deze keer door de sierappeltjes. Op aanraden van zus Julia heb ik samen met haar een tas vol geplukt. Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga doen, maar ik vind ze zo in een kistje (van Xenos) al leuk. Julia gaat er een mooie krans van maken. (misschien kan ik er op een later tijdstip nog wel een foto van laten zien) Ze is echt super creatief met bloemen! 

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog!
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week! 

Hugs, Laura 











3 comments:

  1. Het zijn dus geen appeltjes voor de dorst?
    Je kaartje ziet er weer mooi uit Laura.

    Groetjes

    ReplyDelete
  2. What a beautiful card, I love your designs, they are so elegant and a delight to look at.
    Love, Mel. xxx

    ReplyDelete