Wednesday, March 27, 2013

Two Birthday Cards ... Stampin' Up! SAB 2013

 
Hallo allemaal! Hebben jullie ook zo'n zin in de lente? Het mag nu toch wel beginnen, ja toch? Ik heb vandaag - zo tussen het opruimen van mijn scraproom door - nog twee verjaardagskaartjes kunnen maken. De inspiratie kreeg ik door de foto (vorig jaar gemaakt) hieronder. Ik zal mijn best doen om toch regelmatig nog wat te laten zien op mijn blog, maar voor wie het nog niet weet: wij verhuizen binnenkort terug naar Nederland. Dus wordt er op het moment veel tijd gestopt in de voorbereidingen etc.  Jullie willen niet weten wat er allemaal komt kijken bij een internationale verhuizing! Wish me luck!
 
We hebben hier dan zo'n 5 jaar gewoond en een hele fijne tijd gehad. Oh, wat gaan we al onze vrienden hier enorm missen! En hoe moet het nu zonder de hobbywinkels, die ik om me heen heb (ja, allemaal op loopafstand!): o.a.
Joann: http://www.joann.com/, Michael's: http://www.michaels.com/ en Hobby Lobby: http://www.hobbylobby.com/ en vooral Archiver's: http://www.archiversonline.com/  enorm missen. Gelukkig zijn de Stampin' Up! producten nu ook in Nederland te bestellen, dat is al een hele opluchting voor mij!
 
Take care and enjoy the rest of the week!
 
Hugs, Laura
 
 
 
 
 
 

4 comments:

  1. Hi Laura

    your cards are simply gorgeous...fab colours :0)))

    I wish you and your loved ones a Happy Easter ;0)

    Hugs Nicole

    ReplyDelete
  2. Mooie kaartjes Laura.
    Je kan er wel wat in terugvinden van de mooie inspiratiefoto.
    Gaaf gedaan.
    Succes met de verhuis. 't Begint te korten hé.
    Nederland heeft toch ook heel wat hobbywinkels?
    Je moest eens in België wonen, daar is helemaal niks.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  3. Mooie kaartjes, Laura! Ik sluit me aan bij Carla: in België vind je bijna niks. Ik zit bv. echt te wachten tot Stampin!up ook in België verkrijgbaar is.

    Groetjes, Ann

    ReplyDelete
  4. Succes met verhuizen! Ik verkoop Stampin Up producten. Kom eens kijken bij Stampin Utopia. Hee, misschien wil je zelf wel Stampin Up gaan verkopen? Kom je gezellig in ons team!!!

    ReplyDelete