Thursday, April 12, 2012

Another birthday card for men and a gift bag





Hallo allemaal! Genieten jullie ook zo van het voorjaar? Wat een prachtig gezicht al die bloesems overal! Hier kan mijn week in ieder geval niet meer stuk. Guess what? Ik heb met mijn Magnoliakaartje "Sending a hug" een prijs gewonnen met de challenge: "Tilda holding a flower or flowers" op deze website: http://totallytilda.blogspot.com/  Ik ben helemaal happy!


Ik hoop dat jullie de hierboven geplaatste stoere mannenkaart en bijpassende gift bag (gemaakt van een lunch bag) leuk vinden. Hebben jullie er ook altijd zo'n moeite mee om een verjaardagskaart voor een man te bedenken? Nu heb ik er eentje, dus ik dacht ik maak er gelijk nog een voor het geval ik deze binnenkort weer nodig heb. Altijd handig om een aantal kaarten op voorraad te hebben toch?

Een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Hugs, Laura  

3 comments:

  1. oh wat super gaaf die mannen kaart en giftbag. Super !!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Leuk idee een giftbag voor mannen hij is echt gaaf,
    de kaart mooi hoor!!!

    Groetjes Anneke

    ReplyDelete
  3. Beautiful card, love all your embellishment, they are perfectly placed. Thanks so much for joining us at 7 Kids.

    Hugs
    Debbie

    ReplyDelete